نرخ طلا کاهش بیشتر را هدف قرار داده است
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

طبق تحلیل تکنیکال کارشناسان کامرزبانک، اونس جهانی طلا بیشترین کاهش خود طی سه دهه اخیر از سپتامبر سال2009 تاکنون را هدف قرار داده است.

نرخ طلا کاهش بیشتر را هدف قرار داده است

به نقل از بلومبرگ، کارشناسان اقتصادی کامرزبانک طبق نمودار تکنیکال پیش بینی کردند احتمالا بهای جهانی طلا در نیمه نخست سال 2014میلادی به دامنه 960تا1140 دلار کاهش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، سال گذشته قیمت طلا در بازار لندن 28 درصد کاهش یافت و بیشترین کاهش خود از سال1981تاکنون و اولین افت سالانه خود طی 13سال اخیر را به ثبت رساند.

بر این اساس، سرمایه گذاران بازار طی سال گذشته در پی از دست دادن اعتماد خود به طلا به عنوان کالایی امن برای سرمایه گذاری 869تن از دخایر طلا را به فروش رساندند.

فدرال رزرو آمریکا 18 دسامبر 2013میلادی اعلام کرد این بانک به علت بهبود اوضاع اقتصادی و رشد شاخصهای سهام جهانی به بالاترین حد خود طی 6 سال اخیر ، کاهش میزان محرک پولی را آغاز می کند.

در 31 دسامبر هر اونس طلا برای تحویل فوری به پایین ترین رقم خود کاهش یافت و به 1182 دلار و 27 سنت رسید. اکنون هر اونس طلا در بازار لندن در محدوده 1242دلار داد و ستد می شود.

در حال حاضر اونس طلا در کمتر از بهای میانگین 200روزه خود مبادله می شود و زیر میانگین 100روزه از نوامبر تاکنون قرار گرفته است.

کارشناسان اقتصادی موسسه مالی گلدمن ساش در 5 دسامبرسال گذشته طی گزارشی اعلام کردند قیمت جهانی طلا طی 12 ماه آینده به 1110 دلار سقوط می کند.

گفتنی است هر اونس طلا در سپتامبر سال 2009میلادی 960 دلار بوده است که احتمال کاهش قیمت به این دامنه وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی